Hoogseizoen is er bijna... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Hoogseizoen is er bijna... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen is er bijna...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

01 Juli 2007 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal! Zo we zitten alweer op de eerste dag van het hoogseizoen.
Vorige week donderdag ben ik inderdaad nog naar het kasteel geweest erg gaaf weer. Hele rondleiding was wel weer mooi! Mooi door de wijngaarden crossen echt heerlijk weer! Zaterdagavond nog even wat gedronken met de Limburgers die ons helaas weer verlieten zondag! Vond het wel erg gezellig dat ze er weer waren!
Na het weekend een lekkere drukke week met voor het eerst bar afsluiten en gewoon bar draiien! Ik had ook fans! Twee kleine meisjes, echt geweldig erg gezellige ouders en dus veel met ze bij het zwembad gezeten. Woensdag vrij dag toen lekker de auto gepakt eerst naar de markt en woensdag is ook de uitverkoop begonnen in Frankrijk dus meteen flink geshopt ook in Macon!
De rest van de dagen rustig! Gister tijdens het eten met Astrid nog wel even flink wat one liners bedacht dus die gaan op de muur! Er zijn nu ook wat meer jongeren op de camping dus we gingen savonds toch maar even een rondje doen om te genieten van het uitzicht! Jammer dat ze meestal niet langer als een nacht blijven! Nou als ik weer wat te melden heb horen jullie weer van me!

Dikke smakkerd,
Cindy

  • 01 Juli 2007 - 11:06

    Annemieke:

    hai cin!

    hooooow, ik wil ook mooi weer. Hier is het waaierig en regenachtig. Maar het zijn wel weer goede dagen om een filmmarathon te houden, hoewel ik dat nog niet gedaan heb.... Dus jij bent toch echt beter af.

    XXXXXXXXXXXXX je leukste vriendin uit Berkhout

  • 04 Juli 2007 - 14:26

    Mam:

    hehe eindelijk de foto,s erbij. Als je een foto van je nieuwe kamergenoot hebt plaats je die dan ook. Ik ben nieuwsgierig!!
    Je moedertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 18992

Voorgaande reizen:

28 April 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: