Alweer 21 jaartjes jong! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Alweer 21 jaartjes jong! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Alweer 21 jaartjes jong!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

31 Juli 2007 | Frankrijk, Parijs

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de kaartjes, de smsjes en het denken aan mij tijdens een zomerse 30 juli terwijl ik weer eens in het buitenland ben!
Hier bevalt het allemaal nog steeds goed!Het is wel een raar idee dat ik met 18 dagen al naar huis ga. Oftewel ik zit hier alweer twee maanden.
Er is hier natuurlijk van alles gebeurt weer, teveel om op te schrijven!
Afgelopen weekend wel een erg mooi weekend gehad.
Seraf de broer van Astrid mijn huisgenoot was er met vrienden! Zaterdagavond dus lekker biertjes gedronken, zondagavond zijn we uit eten geweest met zn allen! (fotos volgen houdt de site dus in de gaten)Mijn huisgenoten hadden een grote chocoladetaart geregeld! Errug lekker! Hij is nog niet op dus als je snel langskomt mag je ook nog wel een stukje!
Erg leuk geregeld alle lichten gingen uit en er werd spontaan voor me gezongen toen de taart binnenkwam met sterretjes erop!
Erg leuke avond gehad dus.
Maandag mijn verjaardag zelf was het niet zoon goed weer. Lekker uitgeslapen, met Seraf en Astrid smiddags naar Chalon sur Saone geweest wat rondgelopen en gegeten bij de Mac Donalds. Smiddags lekker rustig aangedaan biertje gedaan in de bar met Seraf uiteindelijk nog met een groepje gepoold en savonds lekker kebab gehaald in Sennecy. Al met al dus een heerlijk rustig daggie.
Vandaag alweer aan het werk vanochtend kidsclub met wel iets van 40 kinderen!
Maar Maaike en ik hebben het overleefd. En nu op receptie, in totaal maar 30 reserveringen dus appeltje eitje. Vanavond om 7 uur even dansen met de mini disco en vanavond om 11 uur nog even de bar afsluiten. Daarna zal ik waarsch meteen naar mijn bedje gaan, want dan heb ik het wel weer gehad!

Nou luitjes als ik nog wat te melden heb de komende drie weken horen jullie het wel weer.

Groetjes Cin

  • 31 Juli 2007 - 15:44

    Renée:

    Dat klinkt alwéér leuk! heb je mijn kaartje toevallig ook al ontvangen?
    toen ik hem op de bus had gedaan kwam ik er namelijk achter dat de postzegels die erop horen, namelijk nog keurig netjes in mijn tasje zaten.....
    SORRY!
    de kosten die je in rekening worden gebracht meld je maar effe, dan krijg je t vergoed! haha!
    en wie weet komt ie wel helemaal niet aan en verscheuren ze hem.. je weet maar nooit!

    xxx Renée

  • 31 Juli 2007 - 16:43

    Romy:

    Hey Cin,

    Klinkt erg goed als ik de verhalen mag geloven :p ! Ik moet je eerlijk bekennen: Ik heb helaas geen borrel op je gedronken, het was maandag niet het moment ervoor...

    Ik was 's middags bij een vriendin thuis, en daar ging ik aan de limonade en een boterham met kaas.

    'S avonds ging ik met Neet, Polf, Pien, Peef, en later ook Jootje pokeren (jaja dat kunnen wij hier nu ook, dus als je thuis komt dan maken wij je in!), maar hierbij kon ik geen alcohol nuttigen omdat ik allert moest blijven anders zou ik mijn boontjes verliezen (Wij pokeren hier in plaats van om geld met boontjes). Ik heb 's avonds wel een chippie op je verjaardag gegeten!

    Uiteraard, voor als mijn kaart nog niet is aangekomen, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de 50ste verjaardag van je papsie Fok!

    Cin de wappes, en tot snel!

    Toedeloe Romy

  • 06 Augustus 2007 - 12:13

    Sandra:

    Hé Cin, Dat was kort maar krachtig gister!! ha ha Maar goed, het is hier ook eigelijk veel te mooi weer voor achter de computer... Gister lekker naar het strand geweest en vandaag weer aan het werk..... Hier in Hoorn gaat het allemaal lekker. Over 2 weken alweer lappendag!! Tijd vliegt!! Net terug van een klein weekje Ruigoord dus vervelen doe ik me lang niet... Over 5 weken richting Rusland!! Allemaal weer leuke dingen. Voor jou begint het ook alweer op te schieten zeker, vind je het wel weer lekker om je koffer te pakken of blijf je liever daar...?? (ff los gezien van Mr. Seraf) Ik hoor je wel weer en nog een super leuke tijd daar!! Liefs Sandra

  • 09 Augustus 2007 - 16:56

    Koen:

    jaja;) cindy mag al weer bijna terug!
    gelijk te lappen en met er broertje naar de kroeg(A)
    cin nog veel plezier daar laatste dagen!
    Koen(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 18991

Voorgaande reizen:

28 April 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: