Laatste berichie! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Laatste berichie! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Laatste berichie!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

10 Augustus 2007 | Frankrijk, Parijs

Hey hallo allemaal,

Ga je bijna naar huis, ontdek je het uitgaan hier. Met een grote groep zijn we naar een discotheek geweest, het was wel een uur reizen, maar er reed iemand voor mij die de weg goed kende en het was de moeite waard!
Om een uur of 1 kwamen we daar aan en was het feest al in volle gang. De hele avond op de dansvloer gestaan, behalve af en toe om even een colatje weg te werken! Tegen een uur of vijf werd het toch weer tijd om richting huis te gaan er waren al een paar naar huis die niet goed tegen drank konden, maar de nederlanders stonden natuurlijk nog flink te stampen. De vijf meiden zaten weer in de auto en konden richting huis. Omdat we achter de Franssen aanreden moesten we nog even stoppen om iemand af te zetten en later nog effe bij een bakkerij waar de jongens via de achteringang flink wat croissants hadden ingeslagen... Heerlijk zo op de vroege morgen. Om zes uur waren we terug en doken we nog effe gauw ons bedje in! De volgende dag was voor de Franssen slopend, iedereen had daar nl een kater en wij Nederlanders konden daar erg hard om lachen.... Kater??? Wat is dat? :p
De volgende dag kwam Niels de vriend van Maaike hij is hier een weekje geweest. Erg gezellig. Zaterdag gaan we weer te stappen geen idee waarheen dus ben erg benieuwd.

Nu is het voor mij aftellen nog een week en dan ga ik naar huis. Paps en mams komen woensdag en daar heb ik ook wel weer zin in.
De ruige verhalen zullen jullie wel weer horen als ik thuis ben want die zet ik natuurlijk niet op internet.

Tot over een dikke week xxxx Cindy

  • 10 Augustus 2007 - 16:12

    Inge:

    Hey Cin!
    Beetje jammer dat je nu pas het stappen ontdekt hebt! Maargoed.... Ik zit inmiddels weer op Ibiza, vandaag mijn eertse dagje gewerkt, ging al weer goed!Mijn paps en mams zijn vandaag vertrokken, dus ben hier alleen nog met Merel, ook gezellig! Leuke foto´s trouwens! Veel plezier nog en tot spreeks!

    X Inge

  • 10 Augustus 2007 - 19:16

    Romy:

    Hey Cin,

    Hoe ken je het stappen daar nu pas ondekken als je er vorig jaar ook al was? dit past toch niet bij jou, jij zo'n enorm feestbeest... Nou als je hier weer komt dan leren wij jou wel weer het echte stappen :P Maar ik heb eindelijk werk, dit keer niet bij de Racso, maar bij La Marquise (die broodjeszaak tegenover de kerk op de kerkstraat) maar bevalt goed, dus als je terug komt dan zal ik je een broodje bedienen... (Uiteraard moet je die wel zelf betalen en extra fooi geven...)Nou de wappes Cin, tot de 18e!

    Kei dikke smakkerige smakkerd Romy

  • 11 Augustus 2007 - 09:32

    Jan:

    en nu van een oude man....
    het is maar goed dat je het stappen zo laat ontdekt hebt!!!!!
    Bon Voyage naar Holland!

  • 12 Augustus 2007 - 15:42

    Renée:

    hay cin!
    ik wacht met smart op je ruige verhalen!
    leuk als je weer terug bent!
    geniet van je laatste weeikie!
    xxx renée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 2045
Totaal aantal bezoekers 18994

Voorgaande reizen:

28 April 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: