Highseason!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Highseason!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Highseason!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

12 Juli 2007 | Frankrijk, Parijs

Zo vorig weekend leek het er dan echt van te komen het hoogseizoen. Aan de feesten in ieder geval! Vrijdag was de eerste keer livemuziek dit seizoen. Veel gedanst, gek gedaan en lekkere wijntjes gedronken. Nu stoppen we dan normaal om een uur of 12 en gaan we rustig naar bed. Dit keer hadden we echter met een grote groep van het personeel (20 man) een afterparty bij eurocamp erg gezellig.
Zaterdag was er een feest in Gigny zelf. Alleen maar rare altos die ons aanstaarden, maar opzic hwel grappig. Lekker gek gedanst en op tijd weer naar huis. (uur of twee) gelukkig heb ik hier bijna elke ochtend vrij! Dat valt weer mee. Maandag ben ik naar de grotten geweest... Omdat ik oa het gezicht van de camping ben en de vorige keer dat ze folders brachten van de grotten ik op de receptie stond, werd ik erg goed ontvangen en deden ze flink hun best goede promotie te maken. Das goed geregeld natuurlijk. Verder rustig aan. Maaike een meisje die vorige week mijn roommate is geworden doet animatie en natuurlijk vind ik het weer leuk te helpen met de kidsclub. Sarah die vorig jaar bij Eurocamp heeft gewerkt is ook dit jaar weer terug dus ook erg leuk! Weer lekker druk dus en dit weekend word het rond de 32 graden. Oftewel ik zit dit weekend lekker weinig achter de computer, want ik moet bruinbakken.

Liefs en groetjes aan iedereen!!!
Cin

  • 12 Juli 2007 - 11:05

    Ellen:

    Wat een leventje, zou bijna denken dat je alleen vakantie hebt 12 weken. Je bent alweer over de helft en dat vind ik helemaal niet erg.

    Liefs mam

  • 13 Juli 2007 - 07:31

    Romy:

    hey cin, nou klinkt gezellig allemaal! maar bij ons zijn de vooruitzichten nu ook wel beter hoor, na heel veel onweer is het nu al 2 dagen rustig weer (helaas niet zo veel bruinbak zon)maar zaterdag en zondat zijn de voorspellingen beter, en ja voor de verandering gaat het daarna weer onweren:( vanmiddag gaan die moisies op vakantie, en dan ben ik helemaal alleen...:( maar dat overleef ik ook wel weer hoor! gister op visite geweest bij mijn oom en tante uit egypte, vandaag lekker rustig daggie (alweer) ik heb nog steeds niet gewerkt, maar is dan ook nog niet echt terras weer, en als het niet echt terras weer is dan gaan de mensen eerder bij de klinker zitten als bij de racso... vanavond gaan maarten en ik burritos eten, zouden we eigenlijk gister doen, maar aangezien wij bij mijn oom en tante waren mochten we daar niet eerder weg als na het eten, en ze waren pas 8 uur in nederland... nou goed weer genoeg getypt dáág dikke vette lebber romy

  • 14 Juli 2007 - 12:10

    Jan:

    Jammer dat je zoveel moet werken Cin. Je kan er zo te lezen haast niets naast doen. Ga lekker door zo.

  • 22 Juli 2007 - 13:03

    Inge:

    Hey Cin!
    Net weer terug van onze fantastische vakantie in Frankrijk! Erg genoten en leuke mensen ontmoet! Nu helaas mijn koffer aan het uitpakken.. Gelukkig hebben we het sneekweekend nog voor de boeg! jij vermaakt je ook wel hoor ik zo! Wat versta je onder een miek type?? Heb je een foto?
    Plezier!

    XxX Inge

  • 30 Juli 2007 - 12:44

    Wilma-Jan-Da-Di:

    Van harte gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Ik had je gisteren als een duveltje uit een doosje nog verwacht op je vader zijn 50e verjaardag. Alles is best gaan! Kok Nick deed de BBQ, was perfect. Biertjes lagen koud, je moeder bracht van alles in het rond, af een toe een koffie om het stel in het gareel te houden. De muziek was OK, ieder had zijn aandeel in welke CD's er gedraaid mochten worden inclusief de muziek uit Volendam! Het was leuk!!! Jij vandaag ook heel veel plezier op deze bijzondere dag. Maak er wat moois van. Je Pa en Ma zijn alweer onderweg naar Ierland!!
    Hier schijnt de zon nu, en vanmorgen ben ik ook al nat geregent. Danique is aan het werk in Amsterdam, Dionne is net terug van de post, Wilma is weer naar het AMC en ik rommel maar wat aan vandaag! Groeten uit Heemskerk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 18996

Voorgaande reizen:

28 April 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: