Diploma binnen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Diploma binnen - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Diploma binnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

21 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

Zo weer een week voorbij en lekker veel beleefd! Hoogseizoen komt eraan, ik voel het! Donderdagavond waren er twee mannen hier in de appartementen die gitaar speelden. Die avond kwamen ze bij ons spelen! Wij lekker meeblerren en hij speelde alle oldies! Erg gezellig en drie flessen wijn erdoorheen gezopen! Gaten die vorig jaar ook op de camping stonden zijn er nu weer een jong en gezellig stel! Dus met hun vrijdagavond nog ff naar de halte nautique gegaan om lekker wijntjes te drinken en daarna nogal scheef terug te lopen! Het weekend lekker rustig an gedaan. Maandagochtend weer met ze naar de markt geweest in Louhans dat is een van de grootste van frankrijk. Erg gezellig daarna nog een terrasje gepakt en lekker geluncht. Maandagmiddag moest ik naar de dokter. Je kan het vergelijken als de schooldokter. Dat moet je hier zegmaar als werkcontrole! Ook in een potje piesen en alles. Maar ik was zo gezond als een vis dus helemaal top! Alleen beetje jammer dat op mijn afspraakkaart half 3 stond en ik voor half 4 was ingepland... gelukkig moest ik nog boodschappen doen... Maandagavond hebben we gevierd dat ik mijn diploma heb gekregen! Zie ook de foto! Erg gezellig een film gekeken en toevallig stond er nog een aflevering Lamas op dus ook erg gelachen!
Dinsdagavond mocht ik helpen de bar afsluiten zodat ik dat alvast weet voor hoogseizoen volgende week mag ik ook twee keer de bar afsluiten! Echt zin in! Gister wezen vissen met mn vrienden van de camping en daarna met hun amerikaanse truck terug naar de camping! Erg grappig als je voorin zit en het personeel van het restaurant een sigaretje doet buiten! Je had hun blikken moeten zien toen ik zwaaide! Hihi
Vandaag lekker rustig aan misschien strax nog ff naar een kasteel! Als het wat is horen jullie het nog wel!

Laat eens een bericht achter!!

Dikke smakkerd Cin

  • 21 Juni 2007 - 11:42

    Renée:

    Dat klinkt allemaal weer erg gaaf cin!
    Had ik je trouwens al verteld dat ik officieel naar Suriname mag aankomend jaar? Ik heb er echt zoveel zin in!

    trouwens, waar zijn al je nieuwe foto's? ik heb het idee dat de helft nog van vorig jaar is...

    XXX Renée

  • 22 Juni 2007 - 15:03

    Ellen:

    Wat jammer Cin dat maar zo weinig mensen op je stukjes reageren. Er meoten er toch zat zijn die ze lezen. Maar ja laatste zware weekjes voor de vakantie he.
    Nogmaals hieperdepiep met je diploma en werk en feest ze nog

    Toto msn,s Ellen

  • 27 Juni 2007 - 14:52

    Josien:

    Hey cin,
    zo te lezen vermaak je je weer goed daar.
    en nog geslaagd ook gefeliciteerd.
    lopen er ook nog leuke mannen rond? of i het rustig? nou in ieder geval veel plezier nog.
    groetjes josien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 18990

Voorgaande reizen:

28 April 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: