Vive la France! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Vive la France! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Vive la France!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

14 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

Hey hallo allemaal!
Vandaag weer lekker een daggie vrij! Ben net terug van het zwembad, weer ff flink an het trainen geweest. En vanmiddag pak ik de auto weer om ff lekker boodschappen te doen. De week verliep weer lekker rustig! Lekker druk op de camping en dus ook gezellig in de receptie. Avonden waren verschillend van rustig vroeg te bed naar voetbal kijken op de camping met gasten die een mooie schotel hadden op de camper! Gister werd er ook weer flink gecomplimenteerd dat ik altijd zo enthiousiast was door gasten die op de camping staan! Ach ja... ik weet het!
Heb er nu twee nieuwe fotos opstaan natuurlijk komen er nog meer, maar dat in de toekomst! Verder is het super dat er veel mensen terugkomen die er vorig jaar ook waren en je allemaal herkennen! Nou ik stop er maar weer eens mee! Laat eem

• 14 Juni 2007 - 16:04

Pap En Mam:

leuk te horen dat het weer ff lekker gaat.
    Leuke foto,s erbij. Hou je goed, ga mijn spullen pakken voor een weekendje Benidorm.

Groetjes Pap en natuurlijk mam

• 21 Juni 2007 - 04:04

DDWJ:

Groeten vanuit St Louis. Wat een brouwerijen hier in de USA. We moeten je pa en ma maar eens overtuigen voor een weekendje America (Noord Limburg) We hebben een leuk shirt voor je Pa! We aten vandaag en gisteren in een Italiaans retaurant en daar draaien ze franse accordeon muziek. Ze denken dat europa ongeveer 1 land is. Nu werken we daar wel hard aan, mar het is nog niet zo.
    Hartelijke groeten vanaf Route 66!!