Het gaat nog steeds goed!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu Het gaat nog steeds goed!!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Cindy Oud - WaarBenJij.nu

Het gaat nog steeds goed!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 Juni 2007 | Frankrijk, Parijs

Hey hallo! Op de franse Radio galmt Pink door onze woonkamer! Rustig bezig met koken en genieten van het mooie weer! Oftewel het leven is weer heerlijk! Een collega is nog aan het werk aan de bar en de andere is aan het koken! Moet ook gebeuren he! Het gaat hier allemaal erg rustig! Behalve een Franse ex die me graag terugwil en waar ik niet op reageer! Probeer elke dag te sporten want snoep natuurlijk veel te veel! Dus lekker fietsen naar een stadje of een rondje dorp lopen (gelijk aan rondje klompenmaekerspad). Verder loopt de camping rustig vol en heb ik nog niet echt spannende dingen meegemaakt! Maar dat komt nog wel enneh! Ben wel al bruin geworden hoor!!!

Dus mensen zodra er iets spannends gebeurd zal ik het vertellen! En nu stel ik jullie alleen gerust dat het allemaal goed gaat!
Vrienden geniet van het vaarfeest en laat het weer een prachtfeest worden!!

Groetjes Cindy

  • 05 Juni 2007 - 17:53

    Mam:

    Ja ja we maken ons ook negens druk om. Jij kom je zomertje wel door. En als je toch niks te doen heb maak dan wat foto,s.
    En denk eraan he zonder lovehendels retour a.u.b.
    Liefs van je vader en moeder

  • 07 Juni 2007 - 16:45

    Linda:

    heej leuk dat je het weer zo naar je zin hebt en die jonge moet je maar ff aanpakken ;)
    en idd veel foto's maken net wat je moeder zegt!! :P
    heel veel plezier nog en spreek je kuzzz

  • 08 Juni 2007 - 07:18

    Annemieke:

    hé cin,

    thanks voor je brief! ga er zsm een terug schrijven. ik heb ook wel erge zin om naar frankrijk te gaan hoor: in je tent liggen slapen met op de achtergrond het geluid van de vuilniswagen. ben hartstikke jaloers op je!

    doei doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 19033

Voorgaande reizen:

28 April 2006 - 01 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: